مرجع اورکلاک

ساخت وبلاگ
  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

مرجع اورکلاک...
ما را در سایت مرجع اورکلاک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار external بازدید : 188 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:43

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

مرجع اورکلاک...
ما را در سایت مرجع اورکلاک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار external بازدید : 214 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:43


همان‌طور که می‌دانید ویندوز 10 سرانجام رسماً عرضه شده و برای کاربران ویندوز‌های قانونی 7 و 8.1 کاملاً رایگان است. اما اگر تاکنون کاربر ویندوز نبوده‌اید و یا نسخه غیرقانونی از آن را داشتید می‌توانید طبق برنامه جدید مایکروسافت این ویندوز را سه‌ماه به صورت مجانی امتحان کنید.
همان طور که میدانید نسخه های *** شده ویندوز خصوصا ویندوز 10 با مشکلات بسیاری از جمله، افت سرعت، هنگ کردن، غیر فعال شدن لایسنس، بالا نیامدن ناگهانی، آسیب پذیری بالا در مورد آلوده شدن به ویروس و ... رو به رو هستند.

ویندوز 10 جهش بلند پروازانه مایکروسافت است. ترکیب رابط کاربری ویندوز 7 با 8 و تغییراتی گرافیکی و زیبا و گنجاندن چندین برنامه جدید و متنوع نشان از طولانی بودن “راهِ پیش روی” مایکروسافت است. در ویندوز 10 سرعت سیستم عامل افزایش محسوسی داشته است،به گونه ای که زمان نصب نرم افزار ها به سه چهارم سرعت ویندوز 8 و در بهترین شرایط به نیمی از سرعت نصب در ویندوز 8 میرسد.زیبایی در ویندوز 10 موج می زند

این‌بار مایکروسافت تصمیم گرفته تا برای اولین بار ویندوز را به صورت آزمایشی و آن هم برای سه ماه به علاقمندان ارائه کند. البته این نسخه مجانی نسخه Enterprise ویندوز است و برخی اپلیکیشن‌های نسخه‌های Pro یا Home مانند ایمیل، مخاطبین، تقویم، تصاویر و یا حتی دستیار صوتی هوشمند کورتانا را در اختیار ندارد. محدودیت دیگر این نسخه عدم دسترسی به ویندوز استور برای خرید و یا دانلود اپلیکیشن‌هاست؛ به این ترتیب مجبور هستید که برنامه‌های مورد نیاز خود را مانند سابق به صورت سنتی دانلود و یا خریداری کرده و سپس به نصب آن‌ها اقدام کنید. البته از آن‌جایی که فروشگاه نرم‌افزاری ویندوز و یا دستیار صوتی کورتانا برای کاربران ایرانی در دسترس نیست این موارد اهمیت چندانی ندارد.

نسخه Enterprise ویندوز در حقیقت برای کاربران معمولی و خانگی طراحی نشده و بیشتر مناسب سازمان ها،شرکت‌ها و افراد متخصص می باشد اما همچنین برای یک کاربر ایرانی و یا فردی که به اپلیکیشن‌های جدید ایمیل و تصاویر ویندوز عادت ندارد فرصت بسیار مناسبی است. اگر قصد دارید به صورت قانونی به مدت سه ماه ویندوز جدید مایکروسافت را امتحان کنید می‌توانید به این لینکمراجعه کنید و البته یک اکانت مایکروسافت نیز داشته و یا ایجاد کنید.

برای دانلود نسخه آزمایشی 90 روزه نسخه Enterprise ویندوز 10 (از طریق CNET) کاربران باید به حساب مایکروسافت خود وارد شوند. در صفحه ورود به سیستم، کاربران ترغیب به کلیک بر روی دکمه" ادامه ثبت نام " می شوند تا بتوانند برای دانلود ویندوز 10 نسخه Enterprise ثبت نام نمایند. در مرحله بعد، کاربران باید انتخاب کنند که می خواهند نسخه 32 بیتی را دانلود کنند یا نسخه 64 بیتی. سپس باید برای دانلود نرم افزار ارزیابی، دستور العمل ها را دنبال کنند.

لازم به ذکر است شما در این مدت 3 ماه قادر خواهید بود سرعت، کارایی و عملکرد نسخه اصلی را در عمل مشاهده کنید و بعد از آن در صورت تمایل اقدام به تهیه لایسنس مادام العمر و اصلی یکی از نسخه های ویندوز 10 بنمایید.

با توجه به تغییرات اخیر در سیاست های مایکروسافت و بنا بر گفته مسئولان مایکروسافت که ویندوز ۱۰ آخرین نسخه ویندوز خواهد بود و قرار است فقط به روز رسانی شود، خرید لایسنس و نسخه های قانونی ویندوز در ایران هم گزینه مناسب و معقولی خواهد بود.

جهت اطلاع بیشتر : [Only registered and activated users can see links. ]

مرجع اورکلاک...
ما را در سایت مرجع اورکلاک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار external بازدید : 214 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:57

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

مرجع اورکلاک...
ما را در سایت مرجع اورکلاک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار external بازدید : 241 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1395 ساعت: 5:52

بنام خدا

با سلام خدمت دوستان و عزیزان

2 تا هدست دارم برای فروش که به ترتیب معرفی میکنم.

1- ASUS Strix 7.1

این هدست صدای 7.1 کانال مجازی داره .

یعنی تو هر گوشی یدونه اسپیکر وجود داره ولی چون خود هدست همراه با خودش کارت صوتی مجزا هم داره که بصورت USB به سیستم وصل میشه برای همین میتونه صدای 7.1 رو بطور کامل شبیه سازی کنه.

از گارانتیش باقی مونده.

قیمت آکش 800 تومن هست.

من قیمنت اینو که کاملا در حد هست میزارم 550 تومن که هزینه ارسال رو هم شامل میشه.

[Only registered and activated users can see links. ]

با تشکر

مرجع اورکلاک...
ما را در سایت مرجع اورکلاک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار external بازدید : 212 تاريخ : جمعه 24 ارديبهشت 1395 ساعت: 1:13

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

مرجع اورکلاک...
ما را در سایت مرجع اورکلاک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار external بازدید : 232 تاريخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:32

نمایندگی رسمی آی تی ریسرچز (شرکت رایان نت سهامی خاص) در ایران به عنوان تنها تامین کننده رسمی لایسنس های اصلی محصولات مایکروسافت و به عنوان تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (دفتر لندن این شرکت با برند Talee همکار رسمی مایکروسافت در انگلستان به شماره همکاری: 4560062) با سابقه فعالیت 6 ساله در واردات عمده محصولات اصلی مایکروسافت و ارایه خدمات به بسیاری از سازمان های خصوصی و دولتی کشور و برخی کشور های همسایه و حضور در نمایشگاه های بین المللی مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم و بدون واسطه و با قیمت های استثنایی می باشد.

لازم به ذکر است تمامی لایسنس های ارایه شده توسط شرکت ما از نوع Retail مستقیما از مایکروسافت ارایه می شوند و محدودیتی برای فعالسازی، آپدیت و یا استفاده در ایران ندارند، همچنین شرکت ما مفتخر است که هر گونه پشتیبانی ارایه شده توسط مایکروسافت مانند امکان آپگرید که به خریداران دیگر ارایه می شود به دارندگان لایسنس های خریداری شده از ما نیزتوسط مایکروسافت ارایه شود.

تمامی لایسنس های ارایه شده از سمت ما قابلیت استعلام مستقیم از مایکروسافت را دارا بوده و برخلاف لایسنس های ارایه شده در ایران امکان فعالسازی مجدد بروی یک سخت افزار را به دفعات دارا و مادام العمر قابل استفاده و نیازی به تمدید سالانه ندارند و در صورت درخواست مشتری مستقیما توسط مایکروسافت به ایمیل مشتری ارسال می گردد.

لازم به ذکر است تخفیف استثنایی محصولات به دلیل خرید محصولات به صورت عمده توسظ این شرکت و پشتیبانی مایکروسافت از فعالیت های تحقیقاتی و علمی کمپانی مادر (IT Researches) در انگلستان و ارایه قیمت های باتخفیف بالا به شرکت ما (توسط IT Researches) به عنوان نمایندگی رسمی می باشد.

نحوه خرید به صورت آنلاین: مراجعه به قسمت فروشگاه سایت شرکت و پرداخت آنلاین هزینه محصول و دریافت محصول در ایمیل (به همراه لینک دانلود نسخه رسمی) در کمتر از 15 دقیقه (محصولاتی که به شکل بسته بندی (جعبه) ارایه می شوند در تهران و اصفهان از طریق تحویل در محل و در شهرستان ها بوسیله پست ویژه یکروزه (هوایی) به طور رایگان ارسال می گردند.)

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره جهت انتخاب محصول متناسب با نيازهای شما هستند. این شرکت کلیه مراحل ارائه و فعال سازی نهایی لایسنس را در کمترین زمان ممکن ارائه خواهد کرد. تیم پشتیبانی ما آماده ارائه در طی فرآیند راه اندازی لایسنس همواره در خدمت شما خواهد بود. لازم بذکر است، کلیه لایسنس‌‌ها قانونی و از سایت شرکت Microsoft قابل استناد و ثبت می‌باشد.

مزاياي استفاده از نسخه اصلي ويندوز بجاي نسخه کپي شده:
1. بروزرساني ويندوز: ممکن است براي شما نيز اين اتفاق افتاده باشد که در هنگامي که قصد استفاده از نرم افزارهاي ارائه شده در سايت مايکروسافت و يا آخرين بروزرساني هاي سيستم عامل ويندوز که در هنگام اتصال به اينترنت خود به خود دريافت مي شود را داشته ايد بعد از راه اندازي مجدد سيستم خود (Restart) پيغامي به شما نمايش داده مي شود که در آن از شما خواسته مي شود که از نسخه اصلي اين سيستم عامل استفاده کنيد و دکمه اي براي ساده‌تر کردن عمليات خريد اين محصول در آن وجود دارد که در صورتي که بعد از چند روز به اين پيغام توجهي نکنيد نسخه ويندوز شما بسياري از امکانات خود را از دست مي دهد و ديگر حتي بروزرساني هاي جديد انتشار يافته براي اين سيستم عامل دانلود نمي شود و اين مي تواند مشکلات امنيتي و… را براي سيستم شما به وجود آورد.
2. استفاده از نرم افزارهاي رايگان مايکروسافت: اگر مي خواهيد از صدها نرم افزار رايگاني که توسط شرکت مايکروسافت در سايت آن ارائه مي شود بدون دردسر و نشان دادن پيغام هايي مبني بر معتبر نبودن سيستم عامل استفاده کنید، پيشنهاد مي کنيم يک نسخه اصل از آن را خريداري کنيد.
3. ارتقاء ارزان به نسخه‌هاي جديد ويندوز: همچنين يکي ديگر از مزاياي استفاده از نسخه اصلي ويندوز اين است که در صورتي که نسخه جديدي از اين سيستم عامل به صورت عمومي انتشار يابد معمولاً مايکروسافت چند هفته اي را اجازه مي دهد تا اگر بخواهيد ويندوز شما به نسخه جديد بروزرساني شود با پرداخت مبلغ ناچيزي اين عمل را انجام دهيد.
4. حفظ امنيت اطلاعات: در اکثر نسخه هاي کپي شده توسط افرادي که اين نسخه ها را *** مي کنند تعدادي مشکل امنيتي و راه هاي عبور براي هکرها (Backdoor) ايجاد شده است که معمولاً بعد از مدتي براي نفوذ به گروهي از کاربراني که از آن نسخه استفاده مي کنند و يا انتشار يک ويروس در سطح جهاني يا کشوري از آن ها استفاده مي شود. اگر ويندوز خود را از شرکت هاي ارائه کننده در ايران خريده باشيد معمولاً چند بد افزار و برنامه هاي جاسوسي (Trojan) نيز ناخودآگاه از سيستم هايي که اين نسخه از ويندوز را کپي مي کنند به ويندوز شما افزوده شده است که تمامي اين عوامل دست به دست هم مي دهند که داده هاي شخصي شما که در بعضي از موارد نيز ممکن است خيلي شخصي باشند به دست افراد ديگر برسد و يا اينکه اطلاعات شما پاک شود به دلايل نامعلوم و از بين برود.

5. برخي دیگر از مزایا:
1. پايداري بيشتر در مقايسه با نسخه هاي جعلي
2. امنيت بيشتر در مقابل بدافزار ها و حملات
3. امکان دريافت بروز رساني ها به صورت واقعي
4. پشتيباني مايکروسافت
5. امکان استفاده هميشگي از جواز ويندوز
6. دريافت نرم افزازهاي کاربردي از مايکروسافت که نياز به ويندوز اصل (Windows Genuine) دارند.
7. توانايي تشخيص و عيب يابي بوسيله مرکز اعمال Action Center
8. بدون نياز به تعويضهاي مکرر سيستم عامل نسبت به نمونه کپي
9. کارايي و سرعت کامپيوتر شما افزايش محسوسي پيدا خواهد کرد.

لازم به ذکر است که تنها چند دقیقه بعد از سفارش، محصول خریداری ‌شده تحویل می‌شود که این محصولات با پشتیبانی و گارانتی اصلی مایکروسافت بوده و همگی قابل استعلام از مایکروسافت هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده جزئیات محصولات و آشنایی بیشتر به وب سایت شرکت مراجعه کنند.

شرکت رایان نت سهامی خاص
نمایندگی رسمی و انحصاری IT Researches در ایران
021284282

اطلاعات تماس:
IR: (+98)-21-284282
IR: (+98)-2188627521
UK: (+44)-20-3519-8382
AM: (+374)-6064-0221

تهران - اقدسيه – نرسيده به ميني سيتي – جنب بانک پاسارگاد – پلاک 113 – طبقه 4
تهران - خ سهروردی شمالی - خ ابن یمین - خ سروش - پلاک 20
اصفهان - چهارباغ بالا - مجتمع پارسيان - طبقه 3 - واحد 511
لندن - خيابان ونلاک - شماره 20-22 - کد پستي N1 7GU
ارمنستان - ايروان - مرکز تجاري سيتادل - واحد 205

[Only registered and activated users can see links. ]

[Only registered and activated users can see links. ]
[Only registered and activated users can see links. ]

مشخصات آگهي
قيمت: مراجعه به سایت
نام: شرکت رایان نت سهامی خاص
ايميل : [Only registered and activated users can see links. ]
تلفن : 02188627521
موبايل : 09120928500
تاريخ انقضا : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶ ‬
شهر : تهران
استان : تهران
آدرس : تهران - خ سهروردی شمالی - خ ابن یمین - خ سروش - پلاک 20

مرجع اورکلاک...
ما را در سایت مرجع اورکلاک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار external بازدید : 230 تاريخ : دوشنبه 20 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:51

سیستم عامل ویندوز 10 به عنوان آخرین نسخه ویندوز توسط مایکروسافت معرفی شد. مایکروسافت با نادیده گرفتن نسخه 9 از ویرایش ویندوز نام 10 را بر روی سیستم عامل خود گذاشته است. علت این نامگذاری به گفته جف آتوود مدیر تیم برنامه نویسی مایکروسافت تشابه اسمی است که با ابتدای نام های ویندوز 95 و 98 بوجود آمده است. سخت افزار مورد نیاز برای اجرای سیستم عامل ویندوز 10به گفته سازندگان تغییری نسبت به ویندوز 8.1 نداشته است و شما می توانید بدون نیاز به ارتقا آن را نصب کنید. تغییرات قابل توجهی در نسخه جدید سیستم عامل ویندوز 10 صورت گرفته از جمله می توان به قابلیت Multi Desktop یا چندین میز کار اشاره نمود و یا استارت جدید که تلفیقی از استارت ویندوز 7 و 8 می باشد. همچنین تمامی اپ های موجود بر روی ویندوز می توانند در پنجره ای جداگانه باز شوند و امکان جابجایی بین پنجره ها راحت تر شده است. امکان Task View که به Taskbar ویندوز اضافه شده است.

مایکروسافت از ویندوز 10 به عنوان جامع‌ترین پلتفرم دنیا یاد می‌کند. پلتفرمی که از طیف وسیع سخت‌افزارهای مختلف در قالب یک راه‌حل جامع پشتیبانی می‌کند. جو بلفیور از مایکروسافت به این نکته اشاره کرد که میلیون‌ها مشتری این شرکت هنوز از سیستم‌عامل ویندوز ۷ استفاده می‌کنند و رمودندی‌ها مایل هستند تا آن‌ها را تشویق به بروز رسانی به نسخه‌ی 10 ویندوز کنند. مایکروسافت در ویندوز 10 تغییراتی اعمال کرده تا نظر مثبت کاربران قدیمی ویندوز را نیز جلب کند.

مزایای خرید لایسنس ویندوز ۱۰ و استفاده از ویندوز اورجینال چیست؟
استفاده از ویندوز اورجینال مایکروسافت مزایای زیادی برای کاربر خواهد داشت که به برخی از آنها اشاره می کنیم:
همانطور که احتمالا می دانید ویندوز های *** شده توسط افرادی دست کاری شده اند تا بتوانند جلوی فرایند چک کردن لایسنس را از طرف سرورهای مایکروسافت بگیرند و با یک لایسنس جعلی ویندوز نصب و فعال شود. قطعا این دست کاری باعث مشکلات زیادی خواهد شد از جمله کند شدن سیستم، ایجاد باگ و خطاهای نرم افزاری و …
اگر ویندوز شما دارای لایسنس معتبر باشد همواره بدون هیچ مشکلی به روز رسانی می شود و اخرین نسخه ویندوز بر روی سیستم شما نصب است. می دانید که به روز رسانی ها عموما برای رفع خطاهای نرم افزاری و پایداری بیشتر سیستم عامل عرضه می شود.
امنیت! با *** شدن ویندوز حفره های امنیتی زیادی ایجاد می شود که هم ویروسها و هم هکر ها می توانند به اطلاعات شخصی شما دست پیدا کنند.
پشتیبانی مایکروسافت: در صورتی که مشکلی برای ویندوز شما ایجاد شود و یا سوالی داشته باشید در صورتی که به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید می توانید از پشتیبانی از مایکروسافت استفاده کنید. تنها در صورتی که ویندوز شما اورجینال باشد می توانید از پشتیبانی مایکروسافت کمک بگیرید.
علاوه بر مزیت های بالا یک مزیت دیگر هست که شاید چندان به چشم نیاید و آن حس خوب استفاده قانونی و اورجینال از سرویس های مایکروسافت است که با توجه به تخفیف فوق العاده آن و اینکه ویندوز ۱۰ آخرین نسخه خواهد بود و شما بعدها نباید برای نسخه بعدی ویندوز مجددا لایسنس تهیه کنید فرصت مناسبی است تا این حس را تجربه کنید.

نمایندگی رسمی آی تی ریسرچز(شرکت رایان نت سهامی خاص) در ایران به عنوان تنها تامین کننده رسمی لایسنس های اصلی محصولات مایکروسافت و به عنوان تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (دفتر لندن این شرکت با برند Talee همکار رسمی مایکروسافت در انگلستان به شماره همکاری : 4560062) با سابقه فعالیت 6 ساله در واردات عمده محصولات اصلی مایکروسافت و ارایه خدمات به بسیاری از سازمان های خصوصی و دولتی کشور و برخی کشور های همسایه و حضور در نمایشگاه های بین المللی مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم و بدون واسطه و با قیمت های استثنایی می باشد.

لازم به ذکر است تمامی لایسنس های ارایه شده توسط شرکت ما از نوع Retail مستقیما از مایکروسافت ارایه می شوند و محدودیتی برای فعالسازی، آپدیت و یا استفاده در ایران ندارند، همچنین شرکت ما مفتخر است که هر گونه پشتیبانی ارایه شده توسط مایکروسافت مانند امکان آپگرید که به خریداران دیگر ارایه می شود به دارندگان لایسنس های خریداری شده از ما نیزتوسط مایکروسافت ارایه شود.

تمامی لایسنس های ارایه شده از سمت ما قابلیت استعلام مستقیم از مایکروسافت را دارا بوده و برخلاف لایسنس های ارایه شده در ایران امکان فعالسازی مجدد بروی یک سخت افزار را به دفعات دارا و مادام العمر قابل استفاده و نیازی به تمدید سالانه ندارند و در صورت درخواست مشتری مستقیما توسط مایکروسافت به ایمیل مشتری ارسال می گردد.

نحوه خرید به صورت آنلاین: مراجعه به قسمت فروشگاه سایت شرکت و پرداخت آنلاین هزینه محصول و دریافت محصول در ایمیل (به همراه لینک دانلود نسخه رسمی) در کمتر از 15 دقیقه (محصولاتی که به شکل بسته بندی (جعبه) ارایه می شوند در تهران و اصفهان از طریق تحویل در محل و در شهرستان ها بوسیله پست ویژه یکروزه (هوایی) به طور رایگان ارسال می گردند.)

لازم به ذکر است که تنها چند دقیقه بعد از سفارش، محصول خریداری‌ شده تحویل می‌شود که این محصولات با پشتیبانی و گارانتی اصلی مایکروسافت بوده و همگی قابل استعلام از مایکروسافت هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده جزئیات محصولات و آشنایی بیشتر به وب سایت شرکت مراجعه کنند.

شرکت رایان نت سهامی خاص
نمایندگی رسمی و انحصاری IT Researches در ایران
021284282

اطلاعات تماس:
IR: (+98)-21-284282
IR: (+98)-2188627521
UK: (+44)-20-3519-8382
AM: (+374)-6064-0221

تهران - اقدسيه – نرسيده به ميني سيتي – جنب بانک پاسارگاد – پلاک 113 – طبقه 4
تهران- خ سهروردی شمالی - خ ابن یمین - خ سروش - پلاک 20
اصفهان - چهارباغ بالا - مجتمع پارسيان - طبقه 3 - واحد 511
لندن - خيابان ونلاک - شماره 20-22 - کد پستی N1 7GU
ارمنستان - ايروان - مرکز تجاري سيتادل - واحد 205

[Only registered and activated users can see links. ]

[Only registered and activated users can see links. ]
[Only registered and activated users can see links. ]

مشخصات آگهي
قيمت: مراجعه به سایت
نام: شرکت رایان نت سهامی خاص
ايميل : [Only registered and activated users can see links. ]
تلفن : 02188627521
موبايل : 09120928500
تاريخ انقضا : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶ ‬
شهر : تهران
استان : تهران
آدرس : تهران - خ سهروردی شمالی - خ ابن یمین - خ سروش - پلاک 20

مرجع اورکلاک...
ما را در سایت مرجع اورکلاک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار external بازدید : 194 تاريخ : دوشنبه 20 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:51

ویندوز سرور (Windows Server) یک سیستم ‌عامل از خانواده مایکروسافت ویندوز و از گروه ویندوز سرور تولید شده از شرکت مایکروسافت و برای سرور است. مهمترین ویژگی این نسخه نسبت به نسخه‌های قبلی رابط کاربری جدید مترو است. از ویندوز سرور در واقع برای راه اندازی سرویس های مختلف و ارائه آنها به کاربران استفاده میشود.

آی تی ریسرچز فروش ویژه لایسنس های تمامی نسخه های (اصل) اوریجینال ویندوز سرور 2012, 2008, 2016 را با 30 تا 50 درصد تخفیف اعلام میدارد.

نمایندگی رسمی آی تی ریسرچز (شرکت رایان نت سهامی خاص) در ایران به عنوان تنها تامین کننده رسمی لایسنس های اصلی محصولات مایکروسافت و به عنوان تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (دفتر لندن این شرکت با برند Talee همکار رسمی مایکروسافت در انگلستان به شماره همکاری: 4560062) با سابقه فعالیت 6 ساله در واردات عمده محصولات اصلی مایکروسافت و ارایه خدمات به بسیاری از سازمان های خصوصی و دولتی کشور و برخی کشور های همسایه و حضور در نمایشگاه های بین المللی مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم و بدون واسطه و با قیمت های استثنایی می باشد.

لازم به ذکر است تمامی لایسنس های ارایه شده توسط شرکت ما از نوع Retail مستقیما از مایکروسافت ارایه می شوند و محدودیتی ب رای فعالسازی، آپدیت و یا استفاده در ایران ندارند، همچنین شرکت ما مفتخر است که هر گونه پشتیبانی ارایه شده توسط مایکروسافت مانند امکان آپگرید که به خریداران دیگر ارایه می شود به دارندگان لایسنس های خریداری شده از ما نیز توسط مایکروسافت ارایه شود.

تمامی لایسنس های ارایه شده از سمت ما قابلیت استعلام مستقیم از مایکروسافت را دارا بوده و برخلاف لایسنس های ارایه شده در ایران امکان فعالسازی مجدد بروی یک سخت افزار را به دفعات دارا بوده و مادام العمر قابل استفاده بوده و نیازی به تمدید سالانه ندارند و در صورت درخواست مشتری مستقیما توسط مایکروسافت به ایمیل مشتری ارسال می گردد.

نحوه خرید به صورت آنلاین: مراجعه به قسمت فروشگاه سایت شرکت و پرداخت آنلاین هزینه محصول و دریافت محصول در ایمیل (به همراه لینک دانلود نسخه رسمی) در کمتر از 15 دقیقه (محصولاتی که به شکل بسته بندی (جعبه) ارایه می شوند در تهران و اصفهان از طریق تحویل در محل و در شهرستان ها بوسیله پست ویژه یکروزه (هوایی) به طور رایگان ارسال می گردند.)

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره جهت انتخاب محصول متناسب با نيازهای شما هستند. این شرکت کلیه مراحل ارائه و فعال سازی نهایی لایسنس را در کمترین زمان ممکن ارائه خواهد کرد. تیم پشتیبانی ما آماده ارائه در طی فرآیند راه اندازی لایسنس همواره در خدمت شما خواهد بود. لازم به ذکر است، کلیه لایسنس‌‌ها قانونی و از سایت شرکت Microsoft قابل استناد و ثبت می‌باشد.

لیست برخی از نسخه ها:
لایسنس Retail - مادام العمر - یک سخت افزار-فعالسازی به دفعات
Windows Web Server 2008 - ویندوز وب سرور 2008
Windows Server 2008 R2 Standard - ویندوز سرور 2008 استاندارد
Windows Server 2008 R2 Enterprise - ویندوز سرور 2008 انترپرایز
Windows Server 2008 R2 Datacenter - ویندوز سرور 2008 دیتا سنتر
Windows Server 2008 Remote Desktop CAL-20 user
Windows Server 2012 R2 Essentials - ویندوز سرور 2012 اسنشیالز
Windows Server 2012 R2 Standard - ویندوز سرور 2012 استاندارد
Windows Server 2012 Datacenter - ویندوز سرور 2012 دیتا سنتر
Windows Server 2012 R2 Datacenter - ویندوز سرور 2012 دیتا سنتر
Windows Server 2012 Remote Desktop CAL-50 user
Windows Server 2016 R2 Essentials - ویندوز سرور 2016 اسنشیالز
Windows Server 2016 R2 Standard - ویندوز سرور 2016 استاندارد
Windows Server 2016 Datacenter - ویندوز سرور 2016 دیتا سنتر
Windows Server 2016 R2 Datacenter - ویندوز سرور 2016 دیتا سنتر

لازم به ذکر است تخفیف محاسبه شده براساس قیمت مصوب محصولات در فروشگاه رسمی مایکروسافت محاسبه شده است.

برخي از مزاياي استفاده از نسخه هاي اصلي محصولات مايکروسافت:
1. پايداري بيشتر در مقايسه با نسخه هاي جعلي
2. امنيت بيشتر در مقابل بدافزار ها و حملات
3. امکان دريافت بروزرساني ها به صورت واقعي
4. پشتيباني مايکروسافت
5. امکان استفاده هميشگي از جواز ويندوز
6. دريافت نرم افزازهاي کاربردي از مايکروسافت که نياز به ويندوز اصل (Windows Genuine) دارند.
7. امکان استفاده هميشگي از جواز ويندوز
8. توانايي تشخيص و عيب يابي بوسيله مرکز اعمال Action Center
9. بدون نياز به تعويضهاي مکرر سيستم عامل نسبت به نمونه کپي
10. کارايي و سرعت کامپيوتر شما افزايش محسوسي پيدا خواهد کرد.

ویندوز سرور 2016
Windows Server 2016 یک سیستم عامل برای سرورها است که توسط ماکروسافت بعنوان شاخه ای از خانواده Windows NT توسعه داده شده است. این سیستم عامل همزمان با ویندوز 10 توسعه داده شد. اولین نسخه پیشنمایش (Technical Preview) در 1 اکتبر 2014 به همراه نسخه پیش نمایشی از System Center رونمایی شد. این سیستم عامل بطور همزمان با ویندوز 10 منتشر نشد که دلیلش عدم عرضه 3 سیستم عامل بطور همزمان از سوی مایکروسافت بود.

برخی از قابلیت ها و نرم افزار های این نسخه:
Active Directory Federation Services امکانی برای پیکربندی AD FS برای تائید اعتبار کاربران و ذخیره آن در دایرکتوری non-AD. سازگاری با دایرکتوری ها Lightweight Directory Access Protocol (LDAP) و پایگاه داده SQL
Windows Defender یک برنامه Antimalware است که بطور پیش فرض روی ویندوز سرور نصب و فعال شده است و بدون GUI کار میکند که این امرکارکرد سیستم عامل را بالا برده است.
Remote Desktop Services این برنامه از OpenGL 4.4 و Open Cl 1.1 پشتیبانی میکند که عملکرد و پایداری آن را بسیار بهبود بخشیده است.

شرکت رایان‌ نت سهامی خاص (نمایندگی رسمی آی‌تی ریسرچز) به عنوان همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران لایسنس‌های اصلی تمام محصولات نرم‌افزاری مایکروسافت شامل سیستم عامل‌های ویندوز و مجموعه آفیس و همچنین نرم‌افزار‌های تخصصی و سازمانی مایکروسافت از جمله ویندوز سرور و ویژوال استودیو را بدون واسطه ارائه می‌کند.

لازم به ذکر است که تنها چند دقیقه بعد از سفارش، محصول خریداری‌شده تحویل می‌شود که این محصولات با پشتیبانی و گارانتی اصلی مایکروسافت بوده و همگی قابل استعلام از مایکروسافت هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده جزئیات محصولات و آشنایی بیشتر به وب سایت شرکت مراجعه کنند.

شرکت رایان نت سهامی خاص
نمایندگی رسمی و انحصاری IT Researches در ایران
021284282

[Only registered and activated users can see links. ]

[Only registered and activated users can see links. ]
[Only registered and activated users can see links. ]

مشخصات آگهي
قيمت: مراجعه به سایت
نام: شرکت رایان نت سهامی خاص
ايميل : [Only registered and activated users can see links. ]
تلفن : 02188627521
موبايل : 09120928500
تاريخ انقضا : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶ ‬
شهر : تهران
استان : تهران
آدرس : تهران - خ سهروردی شمالی - خ ابن یمین - خ سروش - پلاک 20

مرجع اورکلاک...
ما را در سایت مرجع اورکلاک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار external بازدید : 205 تاريخ : دوشنبه 20 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:51

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

مرجع اورکلاک...
ما را در سایت مرجع اورکلاک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار external بازدید : 192 تاريخ : دوشنبه 20 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:10

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

مرجع اورکلاک...
ما را در سایت مرجع اورکلاک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار external بازدید : 215 تاريخ : دوشنبه 20 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:10

اولین کارتهای نسل جدید انویدیا با نام GTX1080, GTX1070 به طور رسمی رونمایی شدند
هر دو این کارتها از لیتوگرافی 16 نانومتری بهره میبرند و بر اساس سیلیکون GP104 ساخته شده اند

ابتدا بپردازیم به برادر بزگتر یعنی 1080:

این چیپ از 7.2 میلیارد ترانزیستور تشکیل شده که در مجموع داری 2560 هسته کودا میباشد که در فرکانس کاری 1607MHz فعالیت خواهد کرد که به لطف فناوری توربو بوست نسل 3 انویدیا این فرکانس تا 1733MHz افزایش خواهد یافت که در نهایت قدرت شگفت انگیز 9 ترافلاپس را به ارمغان خواهد داشت
انویدیا در این کارت بر خلاف نسل های پیشین حتی در نسخه با کولر و برد مرجع خود چیپ گرافیکی رو اورکلاک کرده و خود مستقیما وارد بازار نسخه های غیر مرجع شده که این موضوع به لطف کولرهای جدید و پر قدرت این نسل امکان پذیر شده و مدل عرضه شده با کولر و برد مرجع این کارت با فرکانس 2100MHz عرضه خواهد شد و دمای این کارت در این فرکانس نهایتا به 67 درجه خواهد رسید که نشان از قابلیت بسیار زیاد کارت برای اورکلاکینگ دارد

در این کارت انویدیا از از 8 گیگ رم از نوع GDDR5X استفاده کرده و خبری از HBM نیست رابط مموری این کارت 256bit اعلام شده که به فرکانس موثر 10GHz خواهد رسید که در نتیجه پهنای باندی برابر با 320GB/s برای این کارت به ارمغان خواهد آورد که به نظر انویدیا در این بخش با توجه به ورود تکنولوژی واقعیت مجازی و گسترش بیشتر وضوح 4K بسیار بخیلانه عمل کرده و این پهنای باند حتی از 980TI نسل قبل نیز پایینتر میباشد در حالی که نسبت به کاهش بازدهی 980Ti در رزولوشن های بالا بخاطر بکاربردن مموری با پهنای باند پایین حرف و حدیث بسیار بود با این وجود انویدیا اعلام کرده که این کارت در VR عالی عمل خواهد کرد

ولی اوضاع وقتی هیجان انگیزتر خواهد شد که توان حرارتی این کارت 180W اعلام شده که از طریق تنها یک کانکتور 8 پین تامین خواهد شد که البته جای تعجب داره چون 980 در نسل قبل با توان حرارتی 165W از دو کانکتور 6 پین بهره میبرد که به نظر باز انویدیا در این بخش هم کم گذاشته

طبق اعلام انویدیا این کارت به تنهایی از دو کارت GTX980 در حالت SLI و همچنین تایتان X در حالت تکی قوی تر خواهد بود

و اما برادر کوچکتر یعنی GTX 1070:

این کارت از نمونه تقلیل یافته همان سیلیکون GP104 بکار رفته در 1080 بهره میبرد که در نتیجه دارای 2048 هسته کودا خواهد بود و این تعداد هسته در نهایت 6.5 ترافلاپس به این کارت نیرو خواهد داد

هنوز اطلاعاتی در مورد فرکانس هسته ها منتشر نشده ولی احتمالا با توجه به تقلیل 20 درصدی سیلیکون و این توان محاسباتی و مقایسه با 1080 میتوان انتظار داشت که این کارت تقریبا مشابه فرکانس 1080 یعنی ما بین 1500 تا 1700مگاهرتز باشد

GTX 1070 را 8 گیگ حافظه DDR5 با رابط 256bit ی همراهی خواهد کرد که فرکانس موثر حافظه این کارت 8000MHz عنوان شده که در نهایت پهنای باندی برابر با 256GB/s به ارمغان خواهد داشت

طبق گفته انویدیا این کارت از تایتان ایکس قویتر خواهد بود

هر دو کارت 1070و 1080 از دایرکت ایکس 1-12 و همچنین OpenGL 4.5 و Vulkan پشتیبانی خواهند کرد پورت های این دو کارت شامل سه عدد DisplayPort 1.4 و یک عدد HDMI 2.0b و همچنین یک عدد DVI-DualLink میباشد که هیچ نگرانی در استفاده از چندین مانیتور در رزولوشن های بالا برای کاربر بوجود نمی آورد

علاوه بر موارد بالا انویدیا از استاندارد جدید خود برای استفاده از چند کارت به صورت همزمان به اسم SLI HB در این نسل بهره برده که به گفته انودیا پهنای باندی دو برابر نسل قبل SLI به ارمغان خواهد آورد که ارتباط بین دو چیپ گرافیکی را بهبود خواهد بخشید در نتیجه مشکلات موجود چون پرش و لگ در استفاده چند کاناله گرافیک ها رو تقلیل خواهد داد

همچنین انویدیا از کتابخانه تکنیک های خود در زمینه واقعیت مجازی به اسم VRWokrs پرده برداشت

در نهایت قیمت اعلام شده برای کارت GTX1080 در حالت مرجع با فرکانس 1607MHz که تنها در اختیار شرکا قرار خواهد گرفت 599 دلار اعلام شده که نسبت به قیمت زمان رونمایی از 980 افزایش 50 دلاری رو شاهد هستیم و همچنین مدل همراه با خنک کننده مرجع انویدیا که فرکانس 2100MHz دارد 699 دلار توسط انویدیا قیمت گذاری شده که این اختلاف قیمت 100 دلاری بدعت بدی برای اختلاف قیمت بین نسخه مرجع و اورکلاک شده خواهد بود و شرکا را تشویق به قیمتگذاری بالا برای انواع غیر مرجع خواهد کرد زمان عرضه این کارت نیز 27 می اعلام شده

و همچنین قیمت اعلامی برای نمونه مرجع GTX1070 که صرفا در اختیار شرکا قرار خواهد گرفت 379 دلار عنوان شده و نمونه با برد و خنک کننده مرجع خود انویدیا 449 دلار قیمت خورده است که در تاریخ 10 ژوئن عرضه خواهد شد

دوستان شرمنده اول از بابت تکیه بر جای بزرگان و اینکه هرچه منتظر ماندم تا اخبار 1070 کامل بشه خبری نشده مجبور شدم به طور ناقص ازش خبر بذارم

مرجع اورکلاک...
ما را در سایت مرجع اورکلاک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار external بازدید : 216 تاريخ : دوشنبه 20 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:10

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

مرجع اورکلاک...
ما را در سایت مرجع اورکلاک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار external بازدید : 187 تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:32

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

مرجع اورکلاک...
ما را در سایت مرجع اورکلاک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار external بازدید : 199 تاريخ : جمعه 10 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:34

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

مرجع اورکلاک...
ما را در سایت مرجع اورکلاک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار external بازدید : 224 تاريخ : جمعه 10 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:34

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

مرجع اورکلاک...
ما را در سایت مرجع اورکلاک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار external بازدید : 203 تاريخ : چهارشنبه 8 ارديبهشت 1395 ساعت: 10:57

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

مرجع اورکلاک...
ما را در سایت مرجع اورکلاک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار external بازدید : 251 تاريخ : جمعه 3 ارديبهشت 1395 ساعت: 7:25

هدف از عرضه این کنسول جدید هدف قرار دادن محتوای 4K می باشد برای اجرای بازی ها
هدف سخت

کنسول نسل هشتو نیم ؟

AMD برای فرار از ورشکستی حسابی بازار کنسولی دست گرفته اون از نینتندو اینم از سونی
ماهیت کنسول به سخت افزار ثابتش در یک نسله که اینم به لطف AMD داره گند میخوره توش ( که البته ازین بابت از AMD ممنونم )

AMD کنسولهارو داره وارد فاز جدیدی میکنه . منبعد باید شاهد کنسولهای میان نسلی هم باشیم

اما سوالی که مطرحه ایا واقعا PS4K میتونه بازیهارو 4K 60FPS اجرا کنه ؟؟ ( اونم در شرایطی که قویترین گرون ترین تراشه های HIGHE END هنوز درست حسابی قادر به همچین کاری نیستن )

مسئله بعدی اینه یه همچین کنسولی چقدر میتونه قیمت داشته باشه ؟ اگه قراره بازیهارو 4K اجرا کنه باید با قیمتی بیشتر از 700 دلار اسمبل بشه که در این صورت مشخصه چه اتفاقی میوفته.

در کل دوستانی که PS4 دارن اماده بشن برای فروش PS4 و خرید PS4.5
تا یک ساله دیگه هم احتمالا دوباره فروش PS4.5 و خرید PS4.75

مرجع اورکلاک...
ما را در سایت مرجع اورکلاک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار external بازدید : 226 تاريخ : چهارشنبه 1 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:17